Healthy is funky!

Healthy is funky4

Onlangs zat dit boek in de brievenbus en ondertussen ben ik helemaal verkocht. Een boek vol gezonde tips, leuke recepten en een styling waar ik helemaal week van word.

Dat ik een zwak heb voor kookboeken hadden jullie ongetwijfeld al gemerkt. Mijn oorspronkelijke kookboekenkast is de de afgelopen 3 jaar verdrievoudigd… En ja toen kwam er een kast bij en toen kwam er een mand bij en ondertussen is ook de salontafel omgedoopt tot het favoriete plekje van lekkere boeken. Eigenlijk kook ik daarbij dan nog eens zelden uit kookboeken. Ik lees ze als literatuur, als inspiratie, ik mix recepten maar zelden volg ik de instructies van naaldje tot draadje. Maar af en toe zitten daar pareltjes tussen. Pareltjes van boeken die volledig aanleunen bij mijn stijl (of was het styling?) van koken en die ik telkens weer bovenaan op mijn stapeltje leg. Healthy is funky is er zo eentje.

Healthy is funky6

Dit smakelijk boek van Mich Baron wil de wegen naar de gezonde keuken voor iedereen openbreken. Mich wil aantonen dat gezond helemaal niet saai hoeft te zijn, dat het zelfs leuk én funky kan zijn. Dat goede muziek en gezond eten de ideale combo zijn voor een goed humeur en dat water drinken echt goed voor je is. Een heel fijn boek vol met leuke recepten die helemaal in de lijn liggen van mijn kookstijl. Zalig! En die styling, fris, wit en met een tikkeltje humor. Helemaal mijn ding. Proficiat Mich je hebt een fantastisch boek gemaakt en je hebt zelfs een macaronverslaafde weer even in de gezonde richting geduwd ;-)!

Healthy is funky5